متن آهنگ بن بست از امیر تتلو


Dj sAyyAD

وبلاگی متفاوت بادبدی متفاوت

برو بابا کلمه ی دوست دارَمَم دیگه خز شد
نظرتو راجب من  دیگه واسه همیشه عوض کن
منو نمی بینی  دیگه تو از حالا منو مرده فرض کن
عشق بین من و تو آره دیگه بن بست شد
برو بابا کلمه ی دوست دارَمَم دیگه خز شد
نظرتو راجب من  دیگه واسه همیشه عوض کن
منو نمی بینی  دیگه تو از حالا منو مرده فرض کن
یادته روز اول لپت گل انداخته بود
پریدن با من خوشتیپ چه بهت ساخته بود
اون روزا خانوم و با حجب و حیا بودی
ولی حیف عوض شدی دختره ی مودی
یادته اون روزا رفتارات چقد قشنگ بود
میگفتم بمیر میمردی خوراكش یه زنگ بود
ولی حالا پررو شدی و تو روی من وامیستی
برو تو دیگه جیگر گوگولی مگولی من نیستی
عشق بین من و تو آره دیگه بن بست شد
برو بابا کلمه ی دوست دارَمَم دیگه خز شد
نظرتو راجب من  دیگه واسه همیشه عوض کن
منو نمی بینی  دیگه تو از حالا منو مرده فرض کن


نوشته شده در پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,ساعت 14:28 توسط صیادپورعبدال نرگی| |


Power By: LoxBlog.Com